احکام ما (گلبرگ احکام)

وابسته به پایگاه مجازی میبد ما

احکام ما (گلبرگ احکام)

وابسته به پایگاه مجازی میبد ما

احکام ما (گلبرگ احکام)

امام صادق (ع) فرمود:
العامل علی غیر بصیرة کالسائر علی’ غیر الطریق و لا یزیده سرعةُ السیر الا بُعدا

کسی که بدون آگاهی وظایفش را انجام دهد، مانند کسی است که از بیراهه می رود و هر چه تندتر رود، از مقصدش دورتر می شود.
(کافی، چاپ دارالحدیث، ج1، ص106)

logo-samandehi
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ب.ظ

۳

نتایج و تجربیات یک سال وبلاگ نویسی

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ب.ظ

احکامبا توجه به اینکه سال قبل در چنین روزی، کار وبلاگ نویسی را آغاز نمودیم آماری گذرا از وضعیت یک سال وبلاگ نویسی و یک تجربه از تجربیات خود را ارائه می دهیم: امید است مطالبمان توانسته باشد آنقدر مستند و دقیق و خوب باشد که نظر خوانندگان را جلب نموده و رضایت آنها را فراهم آورده باشد و البته در راس همه اینها رضایت خداوند را فراهم بیاورد.

1- در این یک سال بیش از 15500 بازدید کننده و بیش از 28500 نمایش داشته ایم.

2- بیشترین کاربرمان مربوط به تهران و در رتبه های بعد به ترتیب یزد، حومه تهران، اصفهان، تبریز، خراسان، همدان، مشهد، فارس و گلستان بوده است.

3- در بین مطالب کار شده در این یک سال، پربازدید ترین مطالب به ترتیب، مطالب «آیا واقعا استفاده از واتس آپ و تلگرام حرام است؟»، «حکم شرعی بازی کلش آف کلنز» و «حکم شرعی کپی رایت نرم افزارها و کتاب ها» می باشد همچنین دو مطلب اول با همین ترتیب، بیشترین نظرات را نیز به خود اختصاص داده اند و این نشان از این است که کار کردن بر روی احکام با موضوعات روز، مخاطب بالایی دارد که هر چند از ابتدا نیز چنین امری را می دانستیم، اما در قالب آمار نیز به عینه مشاهده نمودیم.

4- از بیست مرداد 94 تا بیست مرداد 95، در بین پانزده روز پربازدید ترین روز وبلاگ، دوازده روز آن در سال 95 محقق شده که یک روز در فروردین، 5 روز در خرداد، 4 روز در تیر و دو روز آن در مرداد بوده است و تنها سه روز آن مربوط به سال 94 است که دو روز آن در اسفند و یک روز در بهمن بوده است و این امر نشان دهنده رو به رشد بودن بازدید کنندگان با روندی قابل قبول است.

5- بیشترین ارجاع و ورودی از سایت ها به وبلاگ خویش را به ترتیب سایت و یا وبلاگ های افسران، میبد ما، حکمت ما، عارفانه، نورالبیان، سراج و علم و دانش یافتیم که بدین طریق از همه آنها تشکر می نماییم.

از پیشنهادات و انتقادات خوانندگان کمال بهره برداری را خواهیم برد. ان شاء الله.

نظرات  (۳)

سلام
خسته نباشین
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۶ رسوای غفلت
سلام متشکر از تشکر شما از ما
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۰۴ علی محسنی فر
خیلی ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی